+38(067)406-29-46
Безкоштовна доставка по Бердичеву
Безкоштовний замір по Бердичеву
Безкоштовна консультація

Обмін і повернення товару

Обмін і повернення товару

Після покупки з'ясувалося, що товар Вам не підходить. Не хвилюйтесь, Ви маєте право обміняти або повернути товар, в Інтернет-магазині «Клімат-Контроль».

Обміняти або повернути товар, що Вам не підійшов можна протягом 14 днів з моменту покупки, згідно Закону України «Про захист прав споживачів» (ст. 9)

Ми цінуємо ваш час, тому просимо вас ознайомитися з умовами обміну і повернення товару (згідно ст.9)

  • Товар не використовувався і не має слідів експлуатації.
  • Збережений товарний вигляд товару и его комплектуючих.
  • У товара відсутні механічні пошкодження, потертості, подряпини.
  • Збережені заводські пломби, захисні плівки на товар.
  • Товар в повній комплектації.

Для обміну або повернення товару вам необхідні

  • Документ, підтверджуючий покупку
  • Документ, що засвідчує особу
  • Банківська картка, в разі покупки товару за допомогою банківської карти

Обміняти або повернути товар можна в нашому офісі, який знаходиться за адресою Житомирська обл., Бердичівський р-н, смт. Гришківці, вул. Житомирська, 81/2

Гарантійне обслуговування

Якщо Ваша техніка несправна, не переживайте. На товари, придбані в Інтернет-магазині «Клімат-Контроль», надається гарантія.

Протягом гарантійного терміну Ваш несправний товар може бути безкоштовно відремонтовано або замінено, за умови дотримання правил і умов експлуатації, указних в гарантійній документації до Вашого товару.

Ми цінуємо ваш час, тому просимо вас звернути увагу на умови гарантійного ремонту товару

  • Перевірте гарантійний термін, зазначений в гарантійному талоні або інших документах на товар
  • Переконайтеся, що товар не має слідів порушення правил і умов експлуатації, зазначених в інструкції виробника
  • Переконайтеся, що товар не має механічних пошкоджень

Для проведення гарантійного ремонту переконайтеся в наявності

  • Документа, що підтверджує покупку
  • Гарантійного талона

Для проведення гарантійного ремонту ви можете звернутися

  • В Авторизований сервісний центр за номером телефону, вказаним в гарантійній документації до Вашого товару
  • Для товарів вагою 5 кг і більше, а також товарів, які вимагають проведення демонтажу, необхідний виклик фахівця за місцем експлуатації товару. Контактні дані Авторизованого сервісного центру Ви можете знайти в гарантійній документації або на офіційному сайті виробника
Ура! Теперь у нас есть собственное приложение Ура! Теперь у нас есть собственное приложение. Нажмите «поделиться» и затем «добавить на домашний экран» Встановити не зараз